מה אתם עושים כשאתם רוצים לדעת משהו? כמו כולנו... אתם מגגלים.
הסטטיסטיקה מראה ש 87-95% מהחלטות הקנייה בעידן הדיגיטלי מתחילים במנוע חיפוש. כן, גם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו עושים את זה, ומגלים ים של תוצאות חיפוש ושפע בלתי נדלה של אתרים, שירותים ומוצרים לבחירה.
התפקיד שלנו הוא לגרום להם לבחור בנו. איך עושים את זה? הנה חמש דרכים יעילות ובטוחות שיגרמו לקוראים להתחבר לאתר שלכם ולבחור במותג שלכם:
• רוצים לבלוט בסביבת האינטרנט?
תנו למבקרים באתר שלכם הנחיות ברורות ליצירת קשר. מה, הם לא רואים? הם מחפשים, טרודים וממהרים. מה שלא יהיה בולט וברור - לא ילכוד את תשומת ליבם. ולא רק בולט וברור, גם קל לתגובה ופשוט להבנה.
• רוצים לבלוט בשטח?
אל תהיו כמו כולם. תהיו שונים, מיוחדים, אחרים... אתם עצמכם. בסופו של יום, אם תהיו כמו כולם, לא תוכלו להאשים את המבקרים שלא ימצאו שום סיבה להישאר בסביבה.
• אם עדיין לא שמתם לב, תם עידן הקלפים קרוב לחזה.
זה לא אומר שמעכשיו אתם מזמינים את כל העולם להיכנס לכם לתוך המרתפים הסודיים של העסק. אבל יש לכם כל כך הרבה ידע מקצועי ומומחיות – כדאי מאוד שתעשו בו שימוש נכון כדי לאותת לסובבים אתכם שאתם מקור המידע המוביל והבחירה הנכונה בעת הצורך.
• אז מצאתם את הדרך לבלוט, לזכות בתשומת לב ולמשוך את הגולשים = הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לאתר שלכם.
כעת, תנו עוד מבט: הא? האם האתר מזמין, נעים לעין וברור לניווט? האם המידע החשוב מודגש והמעברים בין נושא לנושא זורמים וידידותיים לגולש? אתר מבולגן ועמוס שלא לצורך הוא מתכון בטוח להברחת מתעניינים.
• והנה הטיפ החשוב מכולם:
מה משותף לקוראים שלכם ולעכבישי הסריקה של גוגל? שניהם אוהבים תוכן רלבנטי, טרי, מרענן, מעניין ומגוון.
לקוראים שלכם זה חשוב, כי הם מחפשים תשובות והם רוצים למצוא אותן יעילות, זמינות ואמיתיות. לגוגל זה חשוב כי לתפישתו, הוא הולך להמליץ על התוכן שלכם, והוא לא יכול להרשות לעצמו לצאת פרייר...
בלוג. לכתוב כדי למכור.
הדרך הכי יעילה לייצר תוכן טרי ומושך עין היא לכתוב בלוג, וזו גם הדרך החמישית שלכם לבלוט בשטח ולהפוך גולשים מזדמנים לקונים.
התחילו לכתוב בלוג. בלוג הוא כלי נהדר להמון דברים: לבנות מעמד של מובילי דעת קהל, לפתוח ערוצי תקשורת פתוחים ואינטראקטיביים עם הקוראים, לקבל פידבק מהצרכנים, וכמובן, לשפר את תוצאות החיפוש (גוגל מת על בלוגים!).
מערכת הבלוגים המובילה בעולם היא מערכת הבלוגים של wordpress. זוהי מערכת מבוססת קוד פתוח, קשובה לכל טרנד חברתי, שמתאימה את עצמה לצורכי השיווק המשתנים.
רגע. לא להתנפל...
לפני שאתם רצים קדימה בעיניים עצומות - שימו לב לארבעת אתגרים העומדים בפניכם:
• בלוג פירושו: לכתוב תוכן בעל ערך
• בלוג פירושו: לכתוב תוכן על בסיס קבוע
• בלוג פירושו: לכתוב תוכן בונה קשר
• ולא פחות חשוב: להתמודד עם כל מיני פיצ'רים ועניינים טכנולוגיים...
טכנולוגיה מפחידה אתכם? חוששים מההתמודדות עם הכפתורים וההגדרות? לא יודעים מאיפה להתחיל עם התוכן? לא מבינים איך לחבר מה איפה ולמה, כדי שהעסק יעבוד?
יש לי בשבילכם הצעה מדהימה: מחנה אימונים לטכנולוגיה עם תוכן.
בפעם הראשונה בישראל, תוך שלושה מפגשים שבועיים, תוכלו להקים את האתר-בלוג שתמיד רציתם, עם התוכן השיווקי המדויק והמתאים לעסק שלכם, ועם כל מה שצריך לשיווק יעיל ונכון, כולל התאמה מלאה למובייל. רק 25 בעלי עסקים יוכלו להצטרף למחנה האימונים לטכנולוגיה עם תוכן. אני ממליצה לך להבטיח את מקומך כאן, עכשיו ומיד!
עידית נעמן - מומחית לתוכן שיווקי, נותנת לבעלי עסקים כלים, שירותים ופתרונות מותאמים, כדי למנף את הידע המקצועי שלהם לתוצאות עסקיות: יותר לידים, לקוחות ורווחיות בקופה. הצטרפו אליי למחנה אימונים לטכנולוגיה עם תוכן, ותוך שלושה מפגשים יהיה לכם אתר-בלוג מאובזר לשיווק עם כל התוכן השיווקי שצריך! להצלחתכם!